banner2

Optička koherentna tomografija (OCT) je neinvazivni dijagnostički postupak koji se koristi za snimanje u prvom redu mrežnice, vidnog živca ali i svih ostalih struktura oka. To je tehnologija budućnosti koja značajno poboljšava skrb za pacijenta. Ona ima sposobnost otkrivanja problema u oku prije bilo kakvih simptoma prisutnih u pacijenta. Kod OCT-a, vidimo presjek ili 3D sliku mrežnice i otkrivamo rano pojavljivanje različitih stanja i bolesti oka poput makularne degeneracije, glaukoma i dijabetičke retinopatije (tri najpopularnije bolesti za koje se zna da uzrokuju sljepoću ).

OCT omogućuje otkrivanje i drugih bolesti kao što su rupture makule, hipertenzivna retinopatija, pa čak i oštećenja optičkog živca. Korištenje OCT-a omogućuje rano liječenje u bolesnika i dramatično poboljšava uspjeh ovih tretmana, posebno u bolestima kao što su vlažna makularna degeneracija koja napreduje jako brzo i vodi ka gubitku vida.

OCT je postao standard za procjenu i liječenje većine mrežničnih bolesti, sličan je CT-u koji se koristi za sliku unutarnjih organa ali je bez zračenja. OCT koristi snop svjetlosti za brzo skeniranje oka i predstavlja sliku slojeva tkiva unutar retine. Ti se slojevi mogu razlikovati i OCT mjeri njihovu debljinu. Uspoređujući debljinu slojeva izmjerenih OCT skenom prema normalnoj debljini zdravih mrežničnih slojeva, možemo odrediti koja bolest u mrežnici postoji, čak i prije nego što je pacijent svjestan bilo kakvih problema.

U našoj ordinaciji raspolažemo sa najmodernijim SOCT Copernicus REVO koji ispunjava sve zahtjeve u svakodnevnoj praksi. OCT nikad nije bio jednostavniji. Sve što treba učiniti je pozicionirati pacijenta ispred uređaja da bismo započeli pretragu. Uređaj će samostalno obaviti pregled. Pretraga je popuno bezbolna i neinvazivna za pacijenta.

Novi model REVO s brzinom skeniranja od 80 000 A-skan / sec smanjuje vrijeme skeniranja i donosi prednosti za kliničare i pacijente smanjenjem pogrešaka često uzrokovanih nenamjernim pokretima očiju. Spektrometar visoke osjetljivosti omogućuje vizualizaciju najsitnijih detalja.

MREŽNICA

Softver automatski prepoznaje 8 slojeva retine. Na osnovu toga može se postaviti dijagnoza i pratiti promjena u stanju retine pacijenta.

slika 1

OCT ANGIOGRAFIJA

Ovaj modul omogućuje vizualizaciju mrežnične mikrovaskulature. Angiografija SOCT je neinvazivna tehnika bez kontrasta, pružajući 3D sliku cirkulacije mrežnice.

slika 2

GLAUKOM

SOCT posjeduje sveobuhvatne alate za analizu glaukoma. Mjerimo debljinu živčanih vlakana vidnog živca i eventualnu asimetriju.

slika 3

PREDNJI SEGMENT

SOCT omogućuje pregled prednjeg segmenta oka bez dodatnih leća.

slika 4

BIOMETRIJA

B-OCT ™ inovativna je metoda korištenja stražnjeg OCT uređaja za mjerenje okularne strukture duž očne osi.
OCT biometrija pruža set biometrijskih parametara: Duljina aksijalne duljine AL , Debljina središnjeg kornea CCT , Debljina prednje dna ACD , Debljina leće LT .

slika 5

PRAĆENJE BOLESTI I USPOREDBA NALAZA

Visoka gustoća standardnog 3D skeniranja omogućuje precizno praćenje napretka bolesti. Možemo analizirati promjene morfologije, progresije bolesti i procijenti njihovo napredovanje.

slika 6